Saturday, July 7, 2018

نرخ بلیط هواپیما در تعطیلا از مبدا شهر رشت

می خواهیم در مورد ایرپلین تیکت صحبت کنیم . سایتی که پر از اطلاعات جامع سفر هستش و این وب سایت امکان رزرو در حوزه پروازهای داخلی اصلی‌ترین تقاضا مربوط به شهرهای مشهد، تبریز، بندرعباس، شیراز و کیش است و از این رو از تاریخ ۱۰ خرداد تا ۱۷ خرداد، بخش قابل توجهی از بلیط پروازها میان تهران و هر یک از شهرهای پرمسافر به فروش رفته است. با این وجود همچنان در اکثر روزهای پیش رو، پروازهایی از ایرلاین‌های مختلف ظرفیت خالی دارند که پرواز در هر یک از کلاس‌های پروازی آن‌ها نرخی متفاوت دارد. برای مثال در روز دهم خرداد در مسیر تهران به مشهد همچنان پروازهایی با نرخ کمتر از ۲۵۰ هزار تومان انجام می‌شود که اکثر آن‌ها هنوز ظرفیت محدودی برایشان باقی مانده است. در این مسیر حتی بلیت‌هایی در نزدیکی نرخ قیمت ۲۰۰ هزار تومان نیز موجود است که شاید زمان پرواز آن‌ها باعث ارزان‌تر شدنشان شده؛ زیرا در روزهای تعطیلی هر چه زمان پرواز به ساعات پایانی شب نزدیک شود، قیمت‌ها به خود روندی کاهشی می‌گیرند. بالاترین نرخ قیمت در این مسیر نیز مربوط به کلاس بیزینس شرکت هواپیمایی ایران ایر می‌شود که ایرباس ۳۲۰ این ایرلاین، پروازی با مبلغ بلیت ۵۵۹ هزار تومان انجام خواهد داد که البته بخش قابل توجهی از ظرفیت این پرواز نیز پر شده است. مقاله‌های مرتبط: با انواع کلاس پرواز در هواپیماها و ایرلاین ها آشنا شوید چطور از تنها سفر کردن لذت ببریم؟ در مسیر تهران به شیراز نیز شرایط مشابه است و پروازها از حدود ۲۰۰ هزار تومان آغاز شده و در کلاس بیزینس به بیش از ۵۰۰ هزار تومان نیز می‌رسد


بلیط هواپیما به صورت آنلاین را فراهم کرده است. برای شروع، پرواز مورد نیازتان را جستجو کنید تا همه ی پروازهای سیستمی شرکت های هواپیمایی و پروازهای چارتری بیش از دویست چارترکننده کشور به شما نمایش داده شود. سپس مناسبترین پرواز را از نظر زمان پرواز و قیمت بلیط از میان آنها انتخاب نمایید و با پرداخت آنلاین صورتحساب، خرید بلیط هواپیما را کامل کنید. رزرو بلیط هواپیما از این وب سایت بسیار ساده بوده و بلیط ها از طریق ایمیل، پیامک و یا فکس به سفارش شما برایتان ارسال می شود و پس از آن نیز دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارید. فقط بلیط ها را بررسی کنید و یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حاضر شوید!

یکی از کلان شهرهای ایران شهرستان رشت است، همچنین بزرگ ترین و پرجمعیت‌ ترین شهر شمال ایران در بین سه استان حاشیه‌ای دریای خزر (مازندران، گیلان و گلستان) و بزرگ ترین شهر گیلک نشین، بزرگ ترین سکونت گاه سواحل جنوبی دریای خزرمحسوب می‌شود. آب و هوای رشت از جمله آب و هوای معتدل کاسپین و شبهه مدیترانه ایست که دارای تابستان های گرم و شرجی و زمستان های سرد و مرطوب است. شهر رشت به ‌عنوان مرکز استان گیلان تقریبا در مرکز جلگه گیلان، در وسیع‌ترین بخش دلتای رودخانه سفید رود با ارتفاع متوسط ۸ متر از سطح دریاهای آزاد و در ۳۳۰ کیلومتری شمال باختری تهران و در انتهای راه کناره اصلی دریای خزر و در مسیر راه اصلی درجه یک قزوین به بندر انزلی واقع شده است. آب‌وهوای رشت از جمله آب‌وهوای معتدل کاسپین و شبهه مدیترانه‌ای است که دارای تابستان‌های گرم و شرجی و زمستان‌های سرد و مرطوب است. ساکنان شهرهای این شهرستان عمدتا به مشاغل خدماتی، تجاری و صنعتی مشغول هستند و شالیکاری نیز از عمده فعالیت‌های روستاییان این خطه است. در بخش کشاورزی، این ناحیه از مستعدترین مناطق استان و کل کشور محسوب می‌شود. شهر رشت یکی از قطب‌های کشاورزی و گردشگری ایران است و مجموع جمعیت ساکن در حومه و جمعیت شناور روزانه شهر رشت به 1200000 نفر می‌رسد. شهر باران، شهر ستاره، دروازه اروپا، این‌ها نام‌هایی است که سیاحان سرزمین سبز منشا و مبدا تحولات فرهنگی و اجتماعی بسیاری در سطح ملی بوده است.

منبع :

No comments:

Post a Comment